Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Leading Change in a Connected World


Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 13ου Ελληνικού Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με τίτλο «Leading Change in a Connected World».
Οι Έλληνες και οι διεθνείς ομιλητές, οι οποίοι συνέθεσαν την ατζέντα της φετινής διοργάνωσης, παρουσίασαν νέες τάσεις και πρακτικές, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρουν ο ψηφιακός κόσμος και οι εφαρμογές του, αλλά και ο ανθρώπινος παράγοντας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών, σήμερα και στο μέλλον. Το ετήσιο συνέδριο-θεσμός, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με τη Boussias Communications την Τρίτη 22 Μαΐου 2018, στο Αμφιθέατρο OTE Academy, παρακολούθησαν με έντονο ενδιαφέρον και διάθεση ενεργούς συμμετοχής πολυάριθμα στελέχη της διοίκησης των επιχειρήσεων, από διαφορετικούς κλάδους.

Το Συνέδριο άνοιξε ο Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ του ΕΙΕΠ. Βασικά στοιχεία που προέκυψαν από την ποιοτική έρευνα, η οποία διεξήχθη για λογαριασμό του ΕΙΕΠ από την MRB, παρουσίασε και σχολίασε ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων, ο όρος «πελατοκεντρικότητα», που χρησιμοποιήθηκε ευρέως και κατά τη διάρκεια της έρευνας, είναι προτιμότερο να αντικατασταθεί από τον όρο «ανθρωποκεντρικότητα», αφού οι επιχειρήσεις στην επαφή τους με τους πελάτες και τους εργαζόμενους (εσωτερικούς πελάτες), διαχειρίζονται επί της ουσίας ζητήματα ανθρώπινης συμπεριφοράς και ψυχολογίας. Την προηγούμενη ημέρα του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε workshop με τίτλο «Sparkling customer service is a given, going the extra mile is a gift», από την Audrey Tang, σε συνεργασία με την ηθοποιό Heather Carr, Project Manager, Brunel Business Life.

Workshop

Pre-Conference Workshop με την Dr. Audrey Tang

Διαβάστε περισσότερα


CPD Certificate of Attendance & Learning Tool
Οι συμμετέχοντες στο pre-conference workshop της Dr. Audrey Tang, θα λάβουν πιστοποιητικό εγκεκριμένο από το «The CDP Standards Office».

Θεματολογία

Ζούμε πλέον σε ένα διασυνδεδεμένο (connected) κόσμο, όπου οι επιχειρήσεις έχουν στη διάθεσή τους νέα καινοτόμα εργαλεία για να εξυπηρετήσουν τους ολοένα και πιο απαιτητικούς πελάτες τους, αλλάζοντας τα πάντα. Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα συζητήσουμε σχετικά με το πώς:

  • Τα drones αλλάζουν τον τρόπο και την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων
  • To Just-Walk-Out Shopping, που πρόσφατα εγκαινίασε η Amazon, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους
  • Τα chatbots αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις υποδέχονται τους browsers στα websites
  • Τα robotics και η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) αλλάζουν παλιές, συνηθισμένες πρακτικές στην παραγγελιοληψία, την επικοινωνία, τη διανομή κ.λπ.
  • Το 3D printing δίνει τη δυνατότητα άμεσης κάλυψης αναγκών και εντυπωσιασμού του πελάτη
  • Το mobile και το omnichannel αλλάζουν τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των πελατών και των επιχειρήσεων.
Διαβάστε περισσότερα

Σε ποιούς απευθύνεται

Το κοινό του συνεδρίου συνθέτουν στελέχη επιχειρήσεων του λιανεμπορίου και των υπηρεσιών, κυρίως από την εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις, τα operations, τα call centers κ.λπ.

Σχετικά άρθρα

Ομιλητές

Keynote Speaker Nick Sohnemann Ο Nick Sohnemann είναι κορυφαίος expert στον χώρο των νέων τάσεων και της έρευνας καινοτομίας. Ως ένας αληθινά «πολίτης του κόσμου» και πεπειραμένος ομιλητής, έχει συμμετάσχει σε πάνω από 150 εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο τα τελευταία 4 χρόνια, με κοινό πάνω από 4.000 άτομα.
Keynote Speaker Yair Cleper O startuper από το Ισραήλ που επανεφηύρε το shopping experience με την καινοτομία Supersmart, ένα mobile app που δίνει τη δυνατότητα στους shoppers να πραγματοποιούν check out σε μερικά δευτερόλεπτα, χωρίς την ανάγκη να περάσουν από ταμείο.
Keynote Speaker Butzi Όλοι τον αποκαλούν Butzi. Στη γερμανική διάλεκτο που μιλά η μητέρα του, με τη λέξη αυτή χαρακτηρίζεται ο «Βενιαμίν» της οικογένειας, καθώς σημαίνει «πιτσιρίκος».
Keynote Speaker Dr Audrey Tang Η Audrey Tang είναι ψυχολόγος, μέλος της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας και εργάζεται ως training consultant με εστίαση στην εκπαίδευση και υποστήριξη επαγγελματιών που έρχονται σε άμεση επαφή με τον πελάτη.
Keynote Speaker Heather Carr Γεννημένη πρωταγωνίστρια, η Heather εξέφρασε την αγάπη της για το θέατρο ήδη από νεαρή ηλικία, συχνά προσκαλώντας τους γείτονές της να παρακολουθήσουν τις χορευτικές σκηνές που επινοούσε από τις ιστορίες του Roald Dahl («Charlie and the Chocolate Factory», «Matilada» και άλλα).
Natalia Jurczuk Η Natalia Jurczuk γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πολωνία, σπούδασε οικονομικές επιστήμες στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από την αρχή… βουρ! Στα start-ups, εκεί που χτυπάει η καρδιά της ελληνικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας.
Μίνα Ζούλοβιτς Η Μίνα είναι Συνέταιρος Δικηγόρος στο Δικηγορικό Γραφείο Ζούλοβιτς - Κοντογεώργου, ειδική στο Δίκαιο Ηλεκτρονικών Συναλλαγών και το Δίκαιο Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.
Δρ. Γιάννης Καλογεράκης Γεννήθηκε στην Κρήτη και σπούδασε στην Αγγλία/Σκωτία, Β.Sc., M.Sc., & Ph.D. Έχει πάνω από 30 χρόνια εργασιακή εμπειρία στην Αγγλία, την Ελλάδα, το Ισραήλ και τις ΗΠΑ, αλλά και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Γιάννης Κωτούλας Ο Γιάννης Κωτούλας διετέλεσε αντιδήμαρχος στον Δήμο Τρικκαίων, ενώ το 2016 ανέλαβε τη διοίκηση της e-trikala, με στόχο την έξυπνη χρήση της τεχνολογίας και της καινοτομίας στην υπηρεσία του πολίτη.
Δημήτρης Μαύρος Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης Έρευνας Αγοράς) από το 2016, έχοντας διατελέσει Πρόεδρος από το 1997 μέχρι και το 2006 (9 χρόνια) και Πρόεδρος Δ.Ε. Τομέα Ηγεσίας Ε.Ε.Δ.Ε. από τον Ιούνιο 2010 μέχρι και τον Ιούνιο 2016.
Γιάννης Ορφανίδης Ο Γιάννης Ορφανίδης είναι ειδικός του Customer Experience Management (CXM) με εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα των τηλεπικοινωνιών σε Ευρώπη και Ασία. Εξειδικεύεται στην εισαγωγή και ανάπτυξη επιχειρήσεων και την εκπαίδευση στελεχών στο περιβάλλον του customer experience.
Στάθης Παπαχριστοφίλου Ο Στάθης Παπαχριστοφίλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1969. Σπούδασε Νομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και άσκησε για 20 χρόνια καθήκοντα νομικού συμβούλου σε διάφορες σημαντικές ελληνικές εταιρείες.
Σωτήριος Τζίμας Ο Σωτήριος Τζίμας ακολουθώντας το πάθος του για την τελειότητα όσον αφορά στην εξυπηρέτηση, οδηγήθηκε στην Ολλανδία όπου σπούδασε στην φημισμένη The International Butler Academy, butling, etiquette and protocol και household management.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team