Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου 2018

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017 Αμφιθέατρο OTEAcademy

Δρ. Γιάννης Καλογεράκης

Διευθύνων Σύμβουλος, JMK Ltd

Δρ. Γιάννης Καλογεράκης
Δρ. Γιάννης Καλογεράκης

Γεννήθηκε στην Κρήτη και σπούδασε στην Αγγλία/Σκωτία, Β.Sc., M.Sc., & Ph.D. Έχει πάνω από 30 χρόνια εργασιακή εμπειρία στην Αγγλία, την Ελλάδα, το Ισραήλ και τις ΗΠΑ, αλλά και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Το καταστάλαγμα αυτής της πρακτικής εμπειρίας μαζί με τις ακαδημαϊκές γνώσεις του αποτελεί μια μοναδική Ανθρωποκεντρική & Βιωματική προσέγγιση στην εκπαίδευση, ενδυνάμωση και εμψύχωση στελεχών επιχειρήσεων, για θεαματικά αποτελέσματα και μέγιστη εργασιακή ικανοποίηση.

Ανθρωποκεντρισμός, Ήθος, Αρχές, Αξίες και Συναισθηματική Νοημοσύνη, είναι τα κύρια συστατικά όλων των εκπαιδευτικών σεμιναρίων του. Από το 1999 εκπαιδεύει και στην Κύπρο στελέχη επιχειρήσεων, που μοιράζονται μαζί του την ιδιαίτερη αυτή ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. To 2010, κυκλοφόρησε 20 διαφορετικά ανθρωποκεντρικά σεμινάρια σε DVD. Σήμερα είναι ο CEO της JMK Ltd, με γραφεία σε Ελλάδα & Κύπρο και εξειδικεύεται στην Ανθρωποκεντρική Ανάπτυξη (AHRD).

Σύνοψη Παρουσίασης
«Millennials: οι δυσκολότεροι, "απλοί" πελάτες, που είχατε ποτέ»

Millennials αποκαλούμε όσους γεννήθηκαν την εικοσαετία μεταξύ του 1980 και του 2000. Είναι οι άνθρωποι που δε γνώρισαν τον κόσμο χωρίς Internet και που μάλλον δε μπορούν ούτε καν να τον φανταστούν ως τέτοιο. Η γενιά αυτή χαρακτηρίζεται και ορίζεται από μία λέξη: Συνδεσιμότητα. Μπορούν με τα ακροδάχτυλά τους να κάνουν σχεδόν τα πάντα, σε σχεδόν ακαριαίο χρόνο. Μπορούν να συνομιλούν οικουμενικά, να ψωνίζουν σε δευτερόλεπτα, να συγκρίνουν τιμές γρήγορα και μαζικά, να έχουν την εικόνα του κόσμου σε μηδενικό χρόνο και βέβαια να αποφασίζουν ότι, για παράδειγμα, θα κάνουν μια συνάντηση, μια συγκέντρωση ή μία διαμαρτυρία μέσα σε λίγα λεπτά, επικοινωνώντας το αλλά και πραγματοποιώντας το ευθύς αμέσως.

Αυτή η γενιά λοιπόν, είναι οι πιο διαφορετικοί και ταυτόχρονα οι πιο «απλοί – δύσκολοι» πελάτες. Από τη μια είναι οι πιο ενημερωμένοι από κάθε άλλη ιστορική στιγμή, από την άλλη, όμως, αποφασίζουν με κριτήρια απλά, οικολογικά, κοινωνικά, μακριά από διάθεση επίδειξης και κυρίως συνετά.

Αυτό το μεγάλο μυστήριο λοιπόν του millennial – πελάτη θα επιχειρήσει να φωτίσει ο ομιλητής.

Ομιλητές

Polle de Maagt O Polle de Maagt «μεταμορφώνει» εταιρείες προκειμένου να ασχολούνται λιγότερο με τις διαφημίσεις και περισσότερο με τις δράσεις. Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται σε projects marketing innovation και στρατηγικής με brands όπως KLM Royal Dutch Airlines, Starbucks, IKEA, LEGO και Heineken.
Jan Fleck Ο Jan φέρνει το ακαδημαϊκό του υπόβαθρο στην ομάδα της Future Candy, ενός Innovation Agency που εδρεύει στο Αμβούργο. Συνεργάστηκε με το Πολυτεχνείο του Αμβούργου (Technical University Hamburg), όπου δίδαξε στους τομείς του Sociology και Technology Assessment.
Andrew Sholokhovich Ως πρωτοπόρος στην αξιοποίηση των drones για επιχειρησιακούς σκοπούς, ο Andrew είναι ο άνθρωπος που πραγματοποίησε με επιτυχία το πρώτο drone pizza delivery, το 2014.
Φώτης Αντωνόπουλος O Φώτης Αντωνόπουλος είναι Group eCommerce Director στο Fais Group of Companies, έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς ομίλους στα Βαλκάνια, με αντιπροσωπείες γνωστών brands, όπως Puma, Indian Motorcycles, Princess Yachts, Burberry (Ρουμανία), κτλ.
Γιώργος Δουκίδης Ο Γιώργος Δουκίδης είναι Καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN).
Δρ. Γιάννης Καλογεράκης Γεννήθηκε στην Κρήτη και σπούδασε στην Αγγλία/Σκωτία, Β.Sc., M.Sc., & Ph.D. Έχει πάνω από 30 χρόνια εργασιακή εμπειρία στην Αγγλία, την Ελλάδα, το Ισραήλ και τις ΗΠΑ, αλλά και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Κωνσταντίνος Καρυπίδης Ο Κωνσταντίνος Καρυπίδης διαθέτει ένα εντυπωσιακά πολυποίκιλο παρελθόν που ξεκινά από street performances, θέατρο, διασχίζει το consulting για μία πληθώρα πολυεθνικών και φτάνει μέχρι διδασκαλία σε πανεπιστήμια.
Δημήτρης Μαύρος Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης Έρευνας Αγοράς) από το 2016, έχοντας διατελέσει Πρόεδρος από το 1997 μέχρι και το 2006 (9 χρόνια) και Πρόεδρος Δ.Ε. Τομέα Ηγεσίας Ε.Ε.Δ.Ε. από τον Ιούνιο 2010 μέχρι και τον Ιούνιο 2016.
Θεόδωρος Παπαδόπουλος Με πολυετή εμπειρία σε Fortune 500 Companies, ο Θοδωρής Παπαδόπουλος ακολούθησε το πάθος του για συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και εργάζεται πάντοτε με γνώμονα αυτό.
Ρωμύλος Πολιτόπουλος Ο Ρωμύλος είναι CEO της ΞΥΝ μίας εταιρίας συμβούλων επιχειρήσεων σε θέματα Στόχων και Στρατηγικής και εκτελεστικής υποστήριξης σε Εμπορικά, Οικονομικά και HR έργα.
Ηλίας Χατζηχριστοδούλου Ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου είναι ο εμπνευστής και διοργανωτής του Διεθνούς Φεστιβάλ Ψηφιακών τεχνών της Ελλάδας - Athens Digital Arts Festival (ADAF), το οποίο πραγματοποιείται ανελλιπώς σε ετήσια βάση από το 2005 και απαριθμεί περισσότερους από 127.700 επισκέπτες.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team