- ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
Γεννήθηκε στην Κρήτη και σπούδασε στην Αγγλία/Σκωτία, Β.Sc., M.Sc., & Ph.D. Έχει πάνω από 30 χρόνια εργασιακή εμπειρία στην Αγγλία, την Ελλάδα, το Ισραήλ και τις ΗΠΑ, αλλά και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Το καταστάλαγμα αυτής της πρακτικής εμπειρίας μαζί με τις ακαδημαϊκές γνώσεις του αποτελεί μια μοναδική Ανθρωποκεντρική & Βιωματική προσέγγιση στην εκπαίδευση, ενδυνάμωση και εμψύχωση στελεχών επιχειρήσεων, για θεαματικά αποτελέσματα και μέγιστη εργασιακή ικανοποίηση.
Ανθρωποκεντρισμός, Ήθος, Αρχές, Αξίες και Συναισθηματική Νοημοσύνη, είναι τα κύρια συστατικά όλων των εκπαιδευτικών σεμιναρίων του. Από το 1999 εκπαιδεύει και στην Κύπρο στελέχη επιχειρήσεων, που μοιράζονται μαζί του την ιδιαίτερη αυτή ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. To 2010, κυκλοφόρησε 20 διαφορετικά ανθρωποκεντρικά σεμινάρια σε DVD. Σήμερα είναι ο CEO της JMK Ltd, με γραφεία σε Ελλάδα & Κύπρο και εξειδικεύεται στην Ανθρωποκεντρική Ανάπτυξη (AHRD).
Millennials αποκαλούμε όσους γεννήθηκαν την εικοσαετία μεταξύ του 1980 και του 2000. Είναι οι άνθρωποι που δε γνώρισαν τον κόσμο χωρίς Internet και που μάλλον δε μπορούν ούτε καν να τον φανταστούν ως τέτοιο. Η γενιά αυτή χαρακτηρίζεται και ορίζεται από μία λέξη: Συνδεσιμότητα. Μπορούν με τα ακροδάχτυλά τους να κάνουν σχεδόν τα πάντα, σε σχεδόν ακαριαίο χρόνο. Μπορούν να συνομιλούν οικουμενικά, να ψωνίζουν σε δευτερόλεπτα, να συγκρίνουν τιμές γρήγορα και μαζικά, να έχουν την εικόνα του κόσμου σε μηδενικό χρόνο και βέβαια να αποφασίζουν ότι, για παράδειγμα, θα κάνουν μια συνάντηση, μια συγκέντρωση ή μία διαμαρτυρία μέσα σε λίγα λεπτά, επικοινωνώντας το αλλά και πραγματοποιώντας το ευθύς αμέσως.
Αυτή η γενιά λοιπόν, είναι οι πιο διαφορετικοί και ταυτόχρονα οι πιο «απλοί – δύσκολοι» πελάτες. Από τη μια είναι οι πιο ενημερωμένοι από κάθε άλλη ιστορική στιγμή, από την άλλη, όμως, αποφασίζουν με κριτήρια απλά, οικολογικά, κοινωνικά, μακριά από διάθεση επίδειξης και κυρίως συνετά.
Αυτό το μεγάλο μυστήριο λοιπόν του millennial – πελάτη θα επιχειρήσει να φωτίσει ο ομιλητής.