Σάββατο, 23 Ιουνίου 2018

Ανάλυση θεματολογίας

Ζούμε πλέον σε ένα διασυνδεδεμένο (connected) κόσμο, όπου οι επιχειρήσεις έχουν στη διάθεσή τους νέα καινοτόμα εργαλεία για να εξυπηρετήσουν τους ολοένα και πιο απαιτητικούς πελάτες τους, αλλάζοντας τα πάντα. Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα συζητήσουμε σχετικά με το πώς:

  • Τα drones αλλάζουν τον τρόπο και την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων
  • To Just-Walk-Out Shopping, που πρόσφατα εγκαινίασε η Amazon, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους
  • Τα chatbots αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις υποδέχονται τους browsers στα websites
  • Τα robotics και η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) αλλάζουν παλιές, συνηθισμένες πρακτικές στην παραγγελιοληψία, την επικοινωνία, τη διανομή κ.λπ.
  • Το 3D printing δίνει τη δυνατότητα άμεσης κάλυψης αναγκών και εντυπωσιασμού του πελάτη
  • Το mobile και το omnichannel αλλάζουν τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των πελατών και των επιχειρήσεων.

General Data Protection Regulation (GDPR)

Σε λίγες ημέρες (25/5) ξεκινά η εφαρμογή του κανονισμού προστασίας προσωπικών δεδομένων σε επίπεδο Ε.Ε. Στο συνέδριο θα πραγματοποιηθεί εξειδικευμένο Q&A session με τη συμμετοχή εμπειρογνώμονα στο GDPR, όπου οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να πάρουν απαντήσεις σε κρίσιμα πρακτικά ερωτήματα όπως:

  • Ποια είναι τα νέα δεδομένα στη σχέση με τους πελάτες;
  • Πώς αλλάζει η δουλειά της Εξυπηρέτησης Πελατών την επόμενη μέρα;
  • Τι θα συμβεί αν…;

Voice of the customer

Το VOC ήρθε για να αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την επικοινωνία με τον πελάτη, εδραιώνοντας μια επί της ουσίας διαδραστική και αμφίδρομη σχέση. Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα εξεταστούν:

  • Η σημασία της «φωνής του πελάτη» για τη σύγχρονη επιχείρηση. Πώς επηρεάζει το customer service;
  • Τρόποι αξιοποίησης του feedback εσωτερικών και εξωτερικών πελατών για τη δημιουργία και την προσφορά βέλτιστης υπηρεσίας ή προϊόντος

Training

Η σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού που παρέχει εξυπηρέτηση στους πελάτες, ώστε να είναι up-to-date, σύμφωνα με το σύγχρονο διαμορφούμενο περιβάλλον της αγοράς, στο πλαίσιο της έντασης του ανταγωνισμού και των εναλλαγών στην καταναλωτική συμπεριφορά, αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο. Στο συνέδριο απαντούμε σε ερωτήσεις όπως:

  • Με ποια μέσα παρέχουν οι επιχειρήσεις την εκπαίδευση στο προσωπικό;
  • Πώς η παροχή εκπαίδευσης ενθαρρύνει το employee engagement και τη διατήρηση των high performers;
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team