Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου 2018

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017 Αμφιθέατρο OTEAcademy

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

08:30 - 09:00

Προσέλευση - Εγγραφές

09:00 - 09:15

Χαιρετισμός:

  • Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Γενικός Γραμματέας ΔΣ, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

Συντονισμός:
Ρωμύλος Πολιτόπουλος, CEO, ΞΥΝ

09:15 - 10:00

«Human Centric Customer Experience»

Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος, MRB Hellas

10:00 - 10:05

Q&A με τον Δημήτρη Μαύρο

10:05 - 10:50

«New Technology Wave - How new technologies create innovative experiences»

Ο Jan Fleck θα παρουσιάσει νέες τεχνολογίες στους τομείς Augmented Reality, Mixed Reality, Voice Assistants και Robotics που ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη και δημιουργούν νέα touchpoints για προϊόντα και υπηρεσίες.

Jan Fleck, Innovation Strategist, FutureCandy

10:50 - 10:55

Q&A με τον Jan Fleck

10:55 - 11:25

Coffee Break

11:25 - 11:55

«Data-driven Consumer-centric Innovations for Digital Transformation»

Οι ψηφιακές τεχνολογίες μας προσφέρουν πλέον σημαντικές επιχειρηματικές αξίες και την δυνατότητα να μετασχηματίσουν καίριες λειτουργίες σε επιχειρήσεις και να αναμορφώσουν ολόκληρους επιχειρηματικούς κλάδους. Στην παρουσίαση θα παρουσιαστούν Ελληνικές περιπτώσεις που κατάφεραν μέσω των ψηφιακών τεχνολογιών να διαμορφώσουν την επιχειρηματική τους στρατηγική, να αναδιοργανώσουν κρίσιμες διαδικασίες, να προσφέρουν νέα καινοτόμα προϊόντα/υπηρεσίες και να δημιουργήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα.

Γιώργος Δουκίδης, Διευθυντής ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

11:55 - 12:00

Q&A με τον Γιώργο Δουκίδη

12:00 - 12:30

«Customer service in the Era of Drones»

Ο Andrew Sholokovich θα απαντήσει σε μία σειρά από ερωτήματα όπως:

  • Πώς τα robots και το Internet of things αλλάζει τους καταναλωτές και την εξυπηρέτηση πελατών σε διαφορετικούς τομείς της οικονομίας;
  • Ποια είναι η διαδικασία υιοθέτησης νέων τεχνολογιών και ποια βήματα της διαδικασίας μετάβασης στο νέο παράδειγμα καταναλωτή που πρέπει να αναμένουμε;
  • Τι είναι σημαντικό να εξετάσετε στη στρατηγική σας όταν χρησιμοποιείτε robotics στην επιχείρησή σας;

Andrew Sholokhovich, Drone evangelist- Διευθυντής Στρατηγικής του Russian Association of Small Unmanned Aerial Systems

12:30 - 12:35

Q&A με τον Andrew Sholokhovich

12:35 - 12:55

«In {God} Users we trust»

Γιατί το User Experience είναι τόσο σημαντικό; Ποιο είναι το value που μπορεί να δώσει στο customer experience; Ο χρήστης και η εμπειρία του είναι στο επίκεντρο και το να ακολουθούμε το ένστικτό μας πλέον δεν είναι αρκετό. Στο πλαίσιο αυτού, θα εξηγήσει πώς η Eurobank χτίζει μια καινούρια omnichannel εμπειρία για τους πελάτες της φιλοδοξώντας να γίνει η Νο1 Digital Τράπεζα στην ΝΑ Ευρώπη.

Θεόδωρος Παπαδόπουλος, Head, User Experience, Eurobank

12:55 - 13:00

Q&A με τον Θεόδωρο Παπαδόπουλο

13:00 - 13:20

«Millennials: οι δυσκολότεροι, "απλοί" πελάτες, που είχατε ποτέ»

Millennials αποκαλούμε όσους γεννήθηκαν την εικοσαετία μεταξύ του 1980 και του 2000. Είναι οι άνθρωποι που δε γνώρισαν τον κόσμο χωρίς Internet και που μάλλον δε μπορούν ούτε καν να τον φανταστούν ως τέτοιο. Η γενιά αυτή χαρακτηρίζεται και ορίζεται από μία λέξη: Συνδεσιμότητα. Μπορούν με τα ακροδάχτυλά τους να κάνουν σχεδόν τα πάντα, σε σχεδόν ακαριαίο χρόνο. Μπορούν να συνομιλούν οικουμενικά, να ψωνίζουν σε δευτερόλεπτα, να συγκρίνουν τιμές γρήγορα και μαζικά, να έχουν την εικόνα του κόσμου σε μηδενικό χρόνο και βέβαια να αποφασίζουν ότι, για παράδειγμα, θα κάνουν μια συνάντηση, μια συγκέντρωση ή μία διαμαρτυρία μέσα σε λίγα λεπτά, επικοινωνώντας το αλλά και πραγματοποιώντας το ευθύς αμέσως.
Αυτή η γενιά λοιπόν, είναι οι πιο διαφορετικοί και ταυτόχρονα οι πιο «απλοί – δύσκολοι» πελάτες. Από τη μια είναι οι πιο ενημερωμένοι από κάθε άλλη ιστορική στιγμή, από την άλλη, όμως, αποφασίζουν με κριτήρια απλά, οικολογικά, κοινωνικά, μακριά από διάθεση επίδειξης και κυρίως συνετά. Αυτό το μεγάλο μυστήριο λοιπόν του millennial – πελάτη θα επιχειρήσει να φωτίσει ο ομιλητής.

Γιάννης Καλογεράκης,CEO, JMK

13:20 - 13:25

Q&A με τον Γιάννη Καλογεράκη

13:25 - 14:15

Γεύμα

14:15 - 15:00

«Let's stop being companies and start being human again»

Θυμάστε την τελευταία φορά που εκπλαγήκατε ευχάριστα από μία εταιρεία; Πιθανόν να πρέπει να ψάξετε πολύ για να θυμηθείτε ένα τέτοιο περιστατικό. Τώρα, θυμάστε τις αμέτρητες φορές που απογοητευτήκατε από μία εταιρεία; Σίγουρα! Υπάρχουν πολλά να συζητήσουμε για «Digital customer service», «Design thinking» και «The Voice of The Customer», αλλά η δράση πολύ μικρή. Ο Polle χρησιμοποιεί πραγματικά παραδείγματα και cases για να δείξει πώς μπορούμε να αλλάξουμε τις εταιρείες ώστε να προκαλούν ευχάριστες εκπλήξεις.

Polle de Maagt, Marketing Strategist

15:00 - 15:05

Q&A με τον Polle de Maagt

15:05 - 15:45

«Digital Trends that Shape the Future of Customer Service»

Η παρουσίαση είναι ένας συνδυασμός από ακαδημαϊκή θεωρία, διεθνείς έρευνες, εξαιρετικά ενδιαφέροντα case studies και πρωτότυπες επιχειρηματικές ιδέες. Θα έχει τρεις θεματικές ενότητες στις οποίες θα συνδυαστούν τα ανωτέρω για να δώσουν το στίγμα και τη κατεύθυνση της μεταμόρφωσης της εξυπηρέτησης πελατών στην ψηφιακή εποχή.

Θεματική Ενότητα #1: «You Know Me» Society
Θεματική Ενότητα #2: The Transition of Trust
Θεματική Ενότητα #3: Digital Balance

Κωνσταντίνος Καρυπίδης, Σύμβουλος Επιχειρήσεων

15:45 - 15:50

Q&A με τον Κωνσταντίνο Καρυπίδη

15:50 - 16:10

Coffee break

16:10 - 16:40

«Digital marketing και νέες τεχνολογίες ως εργαλεία για την ανάπτυξη κοινού: Athens Digital Arts Festival #PostFuture Edition»

O Ηλίας Χατζηχριστοδούλου θα παρουσιάσει το παράδειγμα του guerrilla augmented poster του Digital Arts Festival, το οποίο οδηγούσε το καταναλωτικό κοινό να αποκτήσει το e-ticket για το φεστιβάλ. Επίσης, θα μιλήσει για ενέργεια, στο πλαίσιο της οποίας το κοινό είχε τη δυνατότητα να ζήσει στην είσοδο του φεστιβάλ (δωρεάν) μια μοναδική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας μαζί έμπειρους εισηγητές, δημιουργώντας σε ζωντανό χρόνο το δικό του VR έργο. Χάρη σε αυτή την ενέργεια δημιουργήθηκε η πρώτη ψηφιακή VR gallery με έργα που έφτιαξε το κοινό.

Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, Διοργανωτής, Athens Digital Arts Festival

16:40 - 16:45

Q&A με τον Ηλία Χατζηχριστοδούλου

16:45 - 17:15
Interactive Quiz

«Ποιο Α/Β τεστ κέρδισε τελικά;»

Για πρώτη φορά, όλοι οι σύνεδροι συμμετέχουν σε ένα Interactive Quiz, μαντεύοντας ποιο usability Α/Β test κέρδισε, μέσα από παραδείγματα μεγάλων eCommerce properties.

Φώτης Αντωνόπουλος, Group eCommerce Director, Fais Group και Πρόεδρος, GR.EC.A.

17:15 - 17:30

Κλήρωση δώρων

Το πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση.

  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team